2011/09/27

Good-bye J and Hello again!!!

     Hello. Yukichi again.
     Well beloved butler of mine, J. called us from Seatle the other day. We used a video phone, and he showed us his apartment (well, only the part of it...). We all missed J. soooo much. So, it was really cool to talk to him. Especially because we are in Japan and he is in Seatle!! How cool is that?! He helped us all though summer here at BEA. He was gonna come only a couple of times, but he fell in love with children, staff, and everything at BEA (of course me the most...right J.??)!! So, he kept coming everyday!!  For a token of our gratitude,we gave him the one and only special BEA T-shirt the day before he went back to the States!! We miss you J., and WE LOVE YOU!!! MUWA♡

またまた諭吉でございまつ。
さて、この前、ワタクシの親愛なる執事J.がシアトルから電話をくれました。テレビ電話を使ってJ.は彼の住んでるアパートも見せてくれました(アパートの一部分でしたが・・・)みんなJ.がアメリカに戻ってしまってとても寂しかったので話が出来てとても嬉しかったです。し、しかもワタクシ達は日本で、J.はシアトルにいながらの会話!! な、なんて素晴らしいのでしょう(T_T)!? J.は夏の間中ずっとBEAでお手伝いしてくれました。最初は何日か顔を出す程度の予定でいたそうですが、BEAの子ども達、スタッフ、BEAすべてを大好きになってくれたそうで(も、もちろんワタクシが一番ですよね!?ねっ!?)結局毎日来てくれました!!  感謝の気持ちを込めて世界でたった一つのBEA Tシャツをアメリカへ旅立つ日の前にプレゼントしました!! J.がいなくて寂しいです。J.ラブ!! ムチュ♡